|
|
OBS! Denna sida innehåller vuxet material och är under inga omständigheter lämplig för personer under 18 års ålder.
Du är inte inloggad. Registrera dig på några sekunder och logga in för att kunna skriva och slippa ovanstående reklam.
Sidor: 1 2

gay rhino
when a man shoves his nose into another guys ass and blows snot into his ass hole!!!
Har du något emot inavlade människor som går på bidrag, knarkar och är kriminella i förorterna eller? Jag trodde det var just dessa människor som var dina kompisar.
schizo skrev:
Har du något emot inavlade människor som går på bidrag, knarkar och är kriminella i förorterna eller? Jag trodde det var just dessa människor som var dina kompisar.
Har du någonsin hört talas om självhat? ![]()
Du vet, det där som fjortisarna sysslar med....
Prosten skrev:
schizo skrev:
Har du någonsin hört talas om självhat?
Du vet, det där som fjortisarna sysslar med....
Fjortisarna idag har en skrämmande hög självinsikt. Sånt bådar inte gott för framtiden. Mer optimistiska vanföreställningar åt folket!!!
schizo skrev:
Du kan skriva Livetleker och Prosten på en gång så råder det inga missförstånd...
Wäte Gölitalo skrev:
schizo skrev:
Du kan skriva Livetleker och Prosten på en gång så råder det inga missförstånd...
Elak du är mot bisonkop, den kan ju åtminstone läsa och skriva.
OK Snoop, kom ut ur garderoben nu...
Wäte Gölitalo skrev:
OK Snoop, kom ut ur garderoben nu...
Han är inte här inne. ![]()
Jag trodde nästa att Livetleker var ett av Snoops fulalias... Men det innebär alltså att någon uppenbarligen är så där urbota korkad på riktigt... ![]()
*ryser*
Vem som är korkad kan ju diskuteras.
"Av kärlek blir man korkad så jag, jag korkar upp."
Början på låten går si så här "Jag rymmer med min vän som är inlindad i plast. Jag springer ner för gatan som om jag var besatt."
Är du säker på att Livetleker inte bor i en dansk förort och nyttjar Google Translate föratt verka världsvan? ![]()
Wäte Gölitalo skrev:
Är du säker på att Livetleker inte bor i en dansk förort och nyttjar Google Translate föratt verka världsvan?
du inser väl att det är heja som är Livetleker? ![]()
jodå, och Larv också.... ![]()
Man brukar ju säga om folk som är dumma i huvudet att hissen inte går riktigt hela vägen upp men i hejas fall är det tomt i schaktet...
Wäte Gölitalo skrev:
jodå, och Larv också....
Man brukar ju säga om folk som är dumma i huvudet att hissen inte går riktigt hela vägen upp men i hejas fall är det tomt i schaktet...
vet du vad heja/larv/livetleker sa när han fick höra att det bara fanns vakuum i hans skalle???
-Det är i alla fall bättre än ingenting!
...sa han med den där intelligenta blicken som man bara kan finna hos nyknullade guppys....
Wäte Gölitalo skrev:
...sa han med den där intelligenta blicken som man bara kan finna hos nyknullade guppys....
![]()
du är en riktig tok
: ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Biskop skrev:
Danska polisen tror nu också att hejas mentala problem beror på inavel
Danska polisen tror att jag är förståndshandikappad.
Jag skulle gå in i en tobaksaffär på ströget och dörren var låst.
Fattade inte varför för det var folk inne i butiken.
Då kommer en polis förbi och säger "Dörren öppnas utåt min vän" och ler på ett sånt sätt som man ler åt en handikappad.
Pinsamt. ![]()
vilken pajsare !![]()
![]()
![]()
Var hittar du allt? tihi
Biskop skrev:
Danska polisen tror nu också att hejas mentala problem beror på inavel
distansera dig, bra bra jag är stolt. TRYCK mer nästa gång.
Sidor: 1 2