|
|
OBS! Denna sida innehåller vuxet material och är under inga omständigheter lämplig för personer under 18 års ålder.
Du är inte inloggad. Registrera dig på några sekunder och logga in för att kunna skriva och slippa ovanstående reklam.
Jag är så glad att Svenska staten omyndigförklarar sina medborgare.
Från den första i denna månaden gäller samma behörighet på eu-moped som på A-traktor.
Det hade varit fint ifall det var så att behörighets nivån sänktes på A-traktor men inte då....
Så den som inte har förarbevis på eu-moped måste ta traktor kort.
Och det är numera oxå krav på körkort till 30 och 25 mopeder.
Nu väntar jag bara på att staten ska sätta en gubbe i sovrummet för att kontrollera att vi inte gör varandra illa.
Stort tack till alla föräldrar som trimmat eller hjälpt till att trimma alternativt vetat om trimningen men skitigt i det.
De av er som vägrar ta ansvar och låter sina 15 åringar köra sin moped i närmare 90 km/h kan få sitta där med ett skadat eller dött barn.
Visste ni om det men struntade i det så är det inte synd om er.
Ni har sabbat för alla andra, hoppas ni är glada.
Jag tycker vi ska införa ett cykelkort och sätta en åldersgräns på 30 år.
Samt förbjuda trottoarkanter och servering av varma drycker.
Hjälmtvång vid onani vore tryggt det med.
Förbud mot fast föda och stark kebabsås senast 2010!
Jag tycker staten borde fixa en lag som säger att vi måste ha på oss bubbelplast(ni vet sånt där som poppar)-dräkter så vi inte slår oss på fyllan. För alkohol är ju lagligt, så det kan inte vara farligt!!
Fixa ett behörighets-test för att få köpa alkohol.
70 frågor varav 65 måste vara rätt.
Sen ett praktiskt fylle-prov.
Kan bestå av att en kille står och stirrar på dig i 2 timmar och du klarar provet om du inte smäller till honom.
Eller lyckas äta en kebabtallrik utan att spilla mer än 50% på golvet/marken.
Abuse skrev:
Fixa ett behörighets-test för att få köpa alkohol.
70 frågor varav 65 måste vara rätt.
Sen ett praktiskt fylle-prov.
Kan bestå av att en kille står och stirrar på dig i 2 timmar och du klarar provet om du inte smäller till honom.
Eller lyckas äta en kebabtallrik utan att spilla mer än 50% på golvet/marken.
Efter 2 timmar med en stirrande snubbe så hade
jag nog slängt ner honom på golvet och rejpat
han i butten ! Såsen hade han fått i håret ![]()
Mat är inte min grej när jag krökar !
Abuse skrev:
Jag är så glad att Svenska staten omyndigförklarar sina medborgare.
Från den första i denna månaden gäller samma behörighet på eu-moped som på A-traktor.
Det hade varit fint ifall det var så att behörighets nivån sänktes på A-traktor men inte då....
Så den som inte har förarbevis på eu-moped måste ta traktor kort.
Och det är numera oxå krav på körkort till 30 och 25 mopeder.
Nu väntar jag bara på att staten ska sätta en gubbe i sovrummet för att kontrollera att vi inte gör varandra illa.
Stort tack till alla föräldrar som trimmat eller hjälpt till att trimma alternativt vetat om trimningen men skitigt i det.
De av er som vägrar ta ansvar och låter sina 15 åringar köra sin moped i närmare 90 km/h kan få sitta där med ett skadat eller dött barn.
Visste ni om det men struntade i det så är det inte synd om er.
Ni har sabbat för alla andra, hoppas ni är glada.
Jag tycker vi ska införa ett cykelkort och sätta en åldersgräns på 30 år.
Samt förbjuda trottoarkanter och servering av varma drycker.
Hjälmtvång vid onani vore tryggt det med.
Förbud mot fast föda och stark kebabsås senast 2010!
med tanke på hur ungdomarna här i trakterna kör så hade jag mer än gärna sett elhalsband och en kollektiv fjärrkontroll för att lära dem innebörden av betingade reflexer...
"du får inte köra på cykelbanan"
"KÄFTEN GUBB..." *zapp!*![]()
Moped = status
Än mer status blir det om den är trimmad.
= LÖJLIGT
Ungdomarna kan inte ens höger och vänster och kör omkring på en moppe som är trimmad utan lyse, backspegel osv för mopeden är ful om den har något av det på sig.
De kör som idioter, utan hjälm och överallt de inte får köra.
Nä, det borde vara svårare att få moppelapp till ALLA mopeder ink. de "fjuttiga".
Det är svårt att lära folk sunt förnuft.
Är det dessutom 15 åringa grabbar....ja då är det riktigt svårt.
Den nya behörigheten är samma som gamla behörigheten på Epa-traktor.
Och Epa förarna har inte mycket vett i skallen trots den svåra kursen på körskolan.
är det inte såhär Darwin kom på sin teori om det naturliga urvalet??? ![]()
Varför har mopedister hjälm? Tomma lador behöver inget tak...
cheezedoodle skrev:
är det inte såhär Darwin kom på sin teori om det naturliga urvalet???
Vill du se Darwins lära i verkligheten så avkriminalisera alla droger och sälj sprit på bolaget till självkostnadspris...
De enda som överlever är de nyktra alkoholisterna, för vi sitter hemma och kollar på tv och röker och tar en kopp kaffe medan världen brinner utanför.
Abuse skrev:
cheezedoodle skrev:
Vill du se Darwins lära i verkligheten så avkriminalisera alla droger och sälj sprit på bolaget till självkostnadspris...
De enda som överlever är de nyktra alkoholisterna, för vi sitter hemma och kollar på tv och röker och tar en kopp kaffe medan världen brinner utanför.
ska posta din adress på det däringa internättet tillsammans med orden "fri knulla och gräs" så kommer prosten att bryta sig in och stoppa dig med bajs och potatis.... ![]()
kan man kalla detta naturligt urval i så fall eller är det bara jäkligt roligt?
cheezedoodle skrev:
Abuse skrev:
cheezedoodle skrev:
De enda som överlever är de nyktra alkoholisterna, för vi sitter hemma och kollar på tv och röker och tar en kopp kaffe medan världen brinner utanför.ska posta din adress på det däringa internättet tillsammans med orden "fri knulla och gräs" så kommer prosten att bryta sig in och stoppa dig med bajs och potatis....
kan man kalla detta naturligt urval i så fall eller är det bara jäkligt roligt?
Det är nog bara jäkligt roligt.
Det innebär ju att.
1. prosten har råd med bussbiljett.
2. det pårökta fanskapet kan följa enkla vägbeskrivningar.
3. att han skulle knulla mig och inte tvärt om ifall möjligheten uppstod.
4. potatis?
Abuse skrev:
cheezedoodle skrev:
Abuse skrev:
De enda som överlever är de nyktra alkoholisterna, för vi sitter hemma och kollar på tv och röker och tar en kopp kaffe medan världen brinner utanför.ska posta din adress på det däringa internättet tillsammans med orden "fri knulla och gräs" så kommer prosten att bryta sig in och stoppa dig med bajs och potatis....
kan man kalla detta naturligt urval i så fall eller är det bara jäkligt roligt?Det är nog bara jäkligt roligt.
Det innebär ju att.
1. prosten har råd med bussbiljett.
2. det pårökta fanskapet kan följa enkla vägbeskrivningar.
3. att han skulle knulla mig och inte tvärt om ifall möjligheten uppstod.
4. potatis?
![]()