|
|
OBS! Denna sida innehåller vuxet material och är under inga omständigheter lämplig för personer under 18 års ålder.
Du är inte inloggad. Registrera dig på några sekunder och logga in för att kunna skriva och slippa ovanstående reklam.
D-Mind skrev:
dekadent kuf skrev:
aelg. skrev:
Lyckades hamna MELLAN sängarna inatt.. Det slutade med jävligt ont i ryggen när jag vaknade!
Ja, mellan två sängar. Det är sånna mysiga möbeltassar som glider utav bara helvete på plastgolv.. Så hamnar man i mitten glider man ner fort.Det blir så när du sover mellan far och mor...
Prova att ligga sked , pappa bakom , mamma framför !
Pappa i dig och du i mamma ![]()
Incest ska hållas inom familjen ! !
Tänkte komma med något dräpande till vår lille älgkalv men ni skötte det så bra så...
![]()
Undvik alkoholens yra pojkar och flickor.
Den skadar hjärnan ganska rejält.
Jag lagade mat förut.
Använde en gjutjärns kastrull med tungt järnlock på.
När maten kokat i 30 minuter tänkte jag ta tag i locket och kolla hur mycket det kokade.
Det tog ett par sekunder innan jag fattade att jag bränner mig i handen.
Då är jag halvägs bort med locket.
Jag får för mig att lägga tebax locket.
Inser att jag ännu inte kollat hur mycket det kokar.
Drar tebax armen för att lägga ner locket.
Tänker att jag ska ta en grytlapp och avlsutar med att lägga på locket igen.
Jag vet inte hur länge jag stod med det stekheta locket i handen.
Glad i hågen skulle jag, eftersom sommaren bara har varit regn och rusk, lära mig hur man kopplar och löder kretskort.
Så jag spankulerade in på Klas i Sjön och köpte diverse hårdvara för att fixa en rad med lysdioder.
Efter att ha lärt mig allt man kan lära sig om ohm's lag satte jag lödkolvens kontakt i vägguttaget, läste lite mer och satte sedan fingrarna
på lödkolven.
Till skillnad från herr Abuse här ovanför är jag inte okänslig mot hetta...
Har precis målat min hall.
Första strykningen av två.
Har målat noga runt alla lister. Nooooga!
Stel som ett övervintrat sprutluder i Karlskoga.
Ska måla allt igen i morgon.
Å då kan ni tro att jag kommer att va stel OMG!!!
Var och köpte mig en tavelram på den lokala Erikshjälpen idag, men den var lite ranglig så jag skulle stadga upp den med lite lim.
När jag delade på ramvirket tvärsläppte det och det lilla spikhelvetet som inte kunde hålla ihop ramen var fan så bra på att rispa upp vänster hand med
påföljande blodspillan.
Duckman skrev:
Frugan var hemma när jag kom hem på lunch
Helvete oxå! ![]()
![]()
Behöver du prata med någon?
aelg. skrev:
Tappade osthyveln på lilltån när fönstret fick för sig att skrämma skiten ur mig.
det var inget fönster... det var en spegel...
cheezedoodle skrev:
aelg. skrev:
Tappade osthyveln på lilltån när fönstret fick för sig att skrämma skiten ur mig.
Hur ofta har man speglar i köket? Hallåååh?
aelg. skrev:
cheezedoodle skrev:
aelg. skrev:
Hur ofta har man speglar i köket? Hallåååh?
varannan helg? ![]()
Det där får du gärna vidareutveckla....
bytte en bajsblöja som läkte ut på underlaget och kladdade... ![]()
...förutom när du krökar ner dig själv till stenåldern... ![]()
Wäte Gölitalo skrev:
...förutom när du krökar ner dig själv till stenåldern...
Har aldrig skitit/pissat ner mig i något tillstånd.
Jag har hört om många som råkat ut för det och även talat med några, själv har jag i princip förväntat mig att det ska hända nån gång med tanke på hur jag levt och vad jag stoppat i mig på daglig basis, men ännu har det aldrig inträffat.
Verkar vara vanligast på höga överdoser benzo, höga doser hallucinogener och fylla...
Jag hoppas i.a.f att det aldrig händer mig ![]()
Jagg'ick in påå intenret efgter tips fgrån vän , Opoium.se
Editr: Vän stavas väl med 1 n ? Skål Prostjävel !
Senast redigerat av Midnatt (2009-11-13 15:58:28)
Fick mobiltelefonen på stortån. Hur? Jodåsatteh.. Den vibrerade ner från skrivbordet när nån idiot bestämde sig för att ringa mig mitt under porrsurfen(läs: Dragon Age: Origins).
Slog i tröskeln med tån när jag var på väg ut från toa. Faaan-tastiskt vad halvont det gjorde.
dekadent kuf skrev:
Slog i tröskeln med tån när jag var på väg ut från toa. Faaan-tastiskt vad halvont det gjorde.
Vad hade du gjort på toan för mumsigt, nr. 1 eller nr. 2?