|
|
OBS! Denna sida innehåller vuxet material och är under inga omständigheter lämplig för personer under 18 års ålder.
Du är inte inloggad. Registrera dig på några sekunder och logga in för att kunna skriva och slippa ovanstående reklam.
cheezedoodle skrev:
RussianRoulette skrev:
cheezedoodle skrev:
en gamlber minsann...jag fattar inte
jawg fylde 6 åwr i måwndawsz :3 OwO
*leka emobarn*emo är som en gothare... men för fittor...
lär dig stava ordentligt och skaffa lite hår runt skägghålet sen är du välkommen tillbaks...
förlåt:( det ska inte upprepas ..
min mobil är utvecklingsstörd:O det står att minneskortet inte är i fast det är det:O ![]()
RussianRoulette skrev:
cheezedoodle skrev:
RussianRoulette skrev:
jag fattar inte
jawg fylde 6 åwr i måwndawsz :3 OwO
*leka emobarn*emo är som en gothare... men för fittor...
lär dig stava ordentligt och skaffa lite hår runt skägghålet sen är du välkommen tillbaks...förlåt:( det ska inte upprepas ..
min mobil är utvecklingsstörd:O det står att minneskortet inte är i fast det är det:O
Surfar du med mobilen?
Cool!
Jag har en gammal nokia.
Jag kan ringa och skicka sms, Thats it.
Abuse skrev:
RussianRoulette skrev:
cheezedoodle skrev:
emo är som en gothare... men för fittor...
lär dig stava ordentligt och skaffa lite hår runt skägghålet sen är du välkommen tillbaks...förlåt:( det ska inte upprepas ..
min mobil är utvecklingsstörd:O det står att minneskortet inte är i fast det är det:OSurfar du med mobilen?
Cool!
Jag har en gammal nokia.
Jag kan ringa och skicka sms, Thats it.
nä. jag hatar min nya mobil
det är en Samsung U600 ![]()
Wäte Gölitalo skrev:
Hmm, först vill man att de ska få hår på karamellen, sen vill man att de ska raka bort det... Hur ska du ha det Ostis?
rakat så klart... ![]()
men de ska självklart ha fått hår först... annars kommer farbror blå och knackar på.... ![]()
Jag skiter i era mobiler . vem fan hon va som ville ta livet av sig ? Hon ville säkert ha några vuxna att prata med ,
. Har lite erfarnheter av självmord och andra självdetruktiva grejer ![]()
Midnatt skrev:
Jag skiter i era mobiler . vem fan hon va som ville ta livet av sig ? Hon ville säkert ha några vuxna att prata med ,
. Har lite erfarnheter av självmord och andra självdetruktiva grejer
åh:O tell me:) jaa.ni är gammla och visa
jag är fortfarande ung, o ovis. ![]()
Midnatt skrev:
Det låter som om du begått några självmord, hur känns det?
Midnatt skrev:
Det enda negativa var att du överlevde.
RussianRoulette skrev:
![]()