|
|
OBS! Denna sida innehåller vuxet material och är under inga omständigheter lämplig för personer under 18 års ålder.
Du är inte inloggad. Registrera dig på några sekunder och logga in för att kunna skriva och slippa ovanstående reklam.
SickBrain skrev:
dekadent kuf skrev:
Slog i tröskeln med tån när jag var på väg ut från toa. Faaan-tastiskt vad halvont det gjorde.
Vad hade du gjort på toan för mumsigt, nr. 1 eller nr. 2?
jag gissar på nummer 5...
cheezedoodle skrev:
SickBrain skrev:
dekadent kuf skrev:
Slog i tröskeln med tån när jag var på väg ut från toa. Faaan-tastiskt vad halvont det gjorde.
Vad hade du gjort på toan för mumsigt, nr. 1 eller nr. 2?
jag gissar på nummer 5...
Kanske nummer 6? ![]()
too jewish... ![]()
Abuse skrev:
cheezedoodle skrev:
SickBrain skrev:
Vad hade du gjort på toan för mumsigt, nr. 1 eller nr. 2?jag gissar på nummer 5...
Kanske nummer 6?
Jag tror fanimig att abuse var närmast med sin gissning alltså.
Inte så hemskt nära, men närmast iallafall.
dekadent kuf skrev:
Abuse skrev:
cheezedoodle skrev:
jag gissar på nummer 5...Kanske nummer 6?
Inte så hemskt nära, men närmast iallafall.
Var du på väg ut för att våldta kvinnor på dans nummer 6? ![]()
Abuse skrev:
dekadent kuf skrev:
Abuse skrev:
Kanske nummer 6?Jag tror fanimig att abuse var närmast med sin gissning alltså.
Inte så hemskt nära, men närmast iallafall.Var du på väg ut för att våldta kvinnor på dans nummer 6?
Nej. Jag var på väg ut efter att ha smugit in och antastat en killkompis som bytte om.
dekadent kuf skrev:
Abuse skrev:
dekadent kuf skrev:
Inte så hemskt nära, men närmast iallafall.Var du på väg ut för att våldta kvinnor på dans nummer 6?
Nej. Jag var på väg ut efter att ha smugit in och antastat en killkompis som bytte om.
![]()
Det behövs flera kvinnor som dig i dagens samhälle. ![]()
Abuse skrev:
dekadent kuf skrev:
Abuse skrev:
Var du på väg ut för att våldta kvinnor på dans nummer 6?Nej. Jag var på väg ut efter att ha smugit in och antastat en killkompis som bytte om.
Det behövs flera kvinnor som dig i dagens samhälle.
Hmm. Jag vet inte det jag.
Men det är roligt att antasta folk. ![]()
dekadent kuf skrev:
Abuse skrev:
dekadent kuf skrev:
Det behövs flera kvinnor som dig i dagens samhälle.Hmm. Jag vet inte det jag.
Men det är roligt att antasta folk.
Jepp, och att få folk att känna sig illa till mods.
Skapa ögonkontakt med random person av motsatt kön och bara le lite fånigt.
Eller bara vinka åt någon långt borta, och se ifall man får en vink tillbaka från den totala främlingen.
flisa från kattens klösbräda... fråga inte hur det gick till då den är av tyg... ![]()
Skulle plocka ut den färdiga falukorven ur ugnen "psss" sa det och en sekund senare fattade jag att jag bränt fingret på värmeslingorna i ugnens tak.
anatomy of melancholy skrev:
Hände något underligt för några dagar sedan. Det gjorde väldigt ont i tolv timmar. Det skedde på benet. Var någon syra inblandad tror jag.
shit... ![]()
var det hål i kondomen???? ![]()
Hände något underligt för några dagar sedan. Det gjorde väldigt ont i tolv timmar. Det skedde på benet. Var någon syra inblandad tror jag.
L S D
Biskop skrev:
L S D
Hah. Jag räknade med sexuella tolkningar, borde kunnat räkna med detta också.
Olyckan hade med en badbomb att göra.... fy fan...
Biskop skrev:
L S D
Hah. Jag räknade med sexuella tolkningar, borde kunnat räkna med detta också.
Olyckan hade med en badbomb att göra.... fy fan...
Svidigt i musslan?
Biskop skrev:
Biskop skrev:
L S DHah. Jag räknade med sexuella tolkningar, borde kunnat räkna med detta också.
Olyckan hade med en badbomb att göra.... fy fan...Svidigt i musslan?
Oljan den utsöndrade gjorde det snarade mjukt och skönt i musslan ![]()
Nej, brinnande streck på benen var den negativa sidan. Hemskt korkat av mig att tänka "Helvete, vilken härlig badbomb och ta en blöt bit och skrubba lite på benet (bort med lite vintertorr hud tänkte jag...). "Skadorna" såg visserligen ut som vanliga mesiga rivsår men det kändes likväl som att huden frättes bort. Kunde nästan höra ett pysande.....
"badbomb"
Jag var tvungen att googla...
Noterar att det finns namn man inte trodde fanns på saker man inte trodde fanns.
D-Mind skrev:
"badbomb"
Jag var tvungen att googla...
Noterar att det finns namn man inte trodde fanns på saker man inte trodde fanns.
badbomb = rejält gasig mage ![]()
Skulle gestikulera för att understryka någon jag sa och smällde näven i dörrkarmen.