|
|
OBS! Denna sida innehåller vuxet material och är under inga omständigheter lämplig för personer under 18 års ålder.
Du är inte inloggad. Registrera dig på några sekunder och logga in för att kunna skriva och slippa ovanstående reklam.
Assasins Creed II
Nhl 2010
Heroes of Might and Magic III
Senast redigerat av bluba (2010-04-10 07:18:01)
Växlar mellan Disgaea 1 och Escape from butchers bay. Alltid inne att vara retro...
växlar mellan Dragon Age: Origins och Mass Effect 2 just nu...
cheezedoodle skrev:
Dragon Age är bra. Lirar det också. ![]()
Inzaneclown skrev:
cheezedoodle skrev:
Dragon Age är bra. Lirar det också.
körde igenom det som Human Noble Warrior förra veckan... djävligt schysst faktiskt ![]()
nu kör jag om det som Human Mage... ![]()
cheezedoodle skrev:
Inzaneclown skrev:
cheezedoodle skrev:
Dragon Age är bra. Lirar det också.
körde igenom det som Human Noble Warrior förra veckan... djävligt schysst faktiskt
nu kör jag om det som Human Mage...
Kör också Human Noble Warrior, men har inte kommit så långt än. Har en sambo som kräver sin del av tv:n, så jag kan bara lira när jag är själv hemma ![]()
Inzaneclown skrev:
cheezedoodle skrev:
Inzaneclown skrev:
Dragon Age är bra. Lirar det också.körde igenom det som Human Noble Warrior förra veckan... djävligt schysst faktiskt
nu kör jag om det som Human Mage...Kör också Human Noble Warrior, men har inte kommit så långt än. Har en sambo som kräver sin del av tv:n, så jag kan bara lira när jag är själv hemma
ach so... jag har den på PC... hur långt har du kommit? har du knullat någon av dina kompanjoner ännu? ![]()